آیا درمانی دیگر برای نارسایی کلیه با کراتینین 957 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای نارسایی کلیه با کراتینین 957 وجود دارد

آیا درمانی برای نارسایی کلیه با کراتینین 957 وجود دارد؟ سطح کراتینین از ما می توانید ببینید که این بیماری در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیه است، به طور کلی، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد به بیمار توصیه می شود. با این حال، با توجه به مقدار زیادی از پول هزینه و اثر درمانی ناراضی، بیمار می خواهید به دنبال کمک از برخی درمان های دیگر.
آیا دیالیز بهتر برای بیمار نارسایی کلیه؟
دیالیز به عنوان یکی از درمان شایع نارسایی کلیه می توان آن را بیمار کمک کند بهتر است با از بین بردن آن نشانه های نارسایی کلیه زندگی می کنند، با این حال، طولانی شرایط دیالیز نیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی است. بنابراین اگر بیمار می تواند برخی از درمان های دیگر دریافت کنید، ما آنها را توصیه نمی به دیالیز است.
آیا درمانی برای نارسایی کلیه با کراتینین 957 است؟
در واقع، برای نارسایی کلیه بیمار که در این شرایط هستند آنها برخی از انتخاب های دیگر به جز دیالیز و پیوند کلیه. اما آنها باید درمان جایگزین به موقع را، در غیر این صورت آنها را بیشتر درد رنج می برند. شما پس از سطح کراتینین تا 957، بسیاری از نشانه ها و عوارض رخ خواهد داد مطمئن شوید، بدون درمان به موقع بیماران درد بیشتر و بیشتر تجربه می کنند.
چه درمان می تواند درمان جایگزین؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک نارسایی کلیه بهتر بیمار بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی.
شما می دانید، این درمان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، آن را تولید تمام مزایای استفاده از TCM، که می گویند، آن می تواند بیماری کلیوی بدون اینکه آسیب بیشتر برای کلیه را درمان کنند.
در یک کلام، کلیه بیمار نارسایی با سطح کراتینین 957 آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون در نظر گرفتن دیالیز یا پیوند کلیه در صورتی که می توانید از این درمان به موقع دریافت کنید.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: